HTML

Életünk

Szóval még sohasem blogoltam. Gondoltam egyszer ezt is el kell kezdeni. Sok mondanivalom van. Hát kezdem.

Friss topikok

Linkblog

Mi minden van az életünkben!!!!!!!!!!!!............

2008.03.28. 17:13 sharak

Noshát, olvasom naponta a híreket: tőzsde /ajjaj/ már megint romlik a forint.

Zsidózik Bayer Zsolt /miért ne tenné ha van olyan ujság még manapság amelyik teret enged neki. Magyar Hírlap /nem csodálkozom madarat tollárol embert ujságjáról, meghalt egy szülőnő /csodálkozunk ?! ma amikor csecsemőkön komoly szívműtéteket hajtanak végre /ma halottam az Info rádióban, sőt kis gyermeken szívtranszplantációt végeznek viszont nem ismernek fel egy méhenkivüli terhességet. Olyan mintha az ország a sötétség és a tőkéletés fény megmagyarázhatatlan közegében  hol argentin tangót hol rockendrollt járna időnként beiktatva egy magyar csárdást.

Gyerekek terrorizálnak tanárokat, gyerekeket, szülőket  és azt írja az újság mindenki tehetetlen. Visszaemlékezem DRÁGA JÓ ÉDESANYÁMRA Isten nyugosztalja /nagyon nagyon hiányzik/ amikor megpróbáltam terrorizálni kaptam visszkézből akkora pofont hogy a fal adta a másikat: volt terrorizmus nincs terrorizmus.

A BKV csökkenteni akarja a járatait több milliárdos tanulmány adta tanács révén. Én a féléért is tudnék olyan tanulmányt készíteni amelyben nem kellene csökkenteni a járatokat viszont költséget is tudnának megtakarítani. Nadehát én tartozom sajnos a csókosok közé!

Korrigálják a nyugdíjasok nyugdíját 1 vagy 1 valamennyi százalékkal májusban  a  nagyobb inflációs várakozás miatt. Nagy dolog!

A nővérem 75000 Ft nyugdijat kap amiből 55000 elmegy rezsire és 20000 Ft marad ennivalóra és gyógyszerekre kap most 750 Ft-t vagy 780 Ft-ot. Hát nem ez a tökéletes boldogság, megelégedettség emberek.

Minap az MTV2 megnéztem újra Hofinak a Bolondok házában produkcióját /1980/ Ki hinné mennyire aktuális!!!!!!!

Olvasom illetve hallom a hírekben Magyarország sereghajtó mindenben a Kelet-közép Európai országok között. Lehet hogy most vagyunk a ránknézve méltó helyen? Ki tudja?

 

Nos ennyit mára az Életünk-ről, -ből

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyszerelkellkezdeni.blog.hu/api/trackback/id/tr68400901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása